Soul Assassin
The future seems bright for Kevin Burke, a security expert for the large multi-national company Jorgensen Financial. He's been promoted and is set to propose to his girlfriend until she's murdered before his eyes by a hitman. While tracking down her killers, Kevin is chased by mob hit-women, his co-workers, and the police. Burke's mentor seems to hold the key to the mystery.