South Terminal
A nameless doctor is drawn into the front lines of a violent struggle between government and an armed uprising. While dealing with the mental toll of the war, the doctor is kidnapped to take care of a rebel leader. Becoming a target for the army, he must decide if he can continue to do his duty.