Space Battleship Yamato
Earth, 2199: A war with the alien Gamilas has left Earth devastated, its surface uninhabitable from radiation. Humanity clings to survival in underground cities. Hope arises when the Iscandarians, enemies of the Gamilas, offer technology to restore Earth. The warship Yamato sets off on a daring mission to Iscandar—but can it withstand the might of the Gamilas fleet?