Spare Keys
Fifi, a fearless 15-year-old, seizes the opportunity to escape her chaotic home life by taking the keys to her friend Jade's vacant house for the summer. Encountering Jade's brother Stéphane, the film beautifully captures the essence of adolescence, portraying the delicate dance of friendship and unspoken feelings.