Spring Breakdown
Three young women: Gayle O'Brien (Amy Poehler), Becky St. Germaine (Parker Posey) and Judi Joskow (Rachel Dratch), have been best friends since college. They were nerds then, and even though they stuck together and their friendship was strong, they longed to be "cool" and popular. Spring Breakdown finds them fifteen years later and nothing's changed. They're single working women, still feeling like outsiders. When Becky's boss, Senator Kay Bee Hartmann (Jane Lynch doing a dead-on parody of... Jane Lynch), sends her to watch over her daughter Ashley (Amber Tamblyn), Gayle and Judi join her. The three bring their blissful obliviousness to the non-stop drunken party, where they find that Ashley is more like them than the "in-crowd" she's courting. Many beers and much dirty dancing later, Ashley saves what minor self-respect she has, and our heroines return to reality a little bit (very little) wiser.