Stalin's Last Plot
January 1953: Stalin organizes the most violent anti-Semitic campaign ever launched in the USSR, by fabricating the "Doctors' Plot," whereby Jewish doctors are charged with conspiring to murder high dignitaries of the USSR. Through newly found archive pictures and interviews (translations in the closed captions), this documentary unveils the harsh, totalitarian methods of the Soviet Regime.