Stand!
1919. Stefan and his father Mike fled Ukraine for Canada where they struggle to earn enough to re-unite the family. Stefan is instantly smitten with the Jewish suffragette neighbour, Rebecca – but her brother Moishe and Mike oppose the would-be Romeo and Juliet. Returned soldiers, angry at the lack of jobs after the war, violently threaten the city’s immigrants. When a movement develops for workers to leave their jobs in protest, a wealthy lawyer pits all against each other in this dramatic and inspirational movie musical.