Stars Fell on Alabama
Successful Hollywood agent Bryce Dixon is returning to Alabama for the first time in 15 years for his high school reunion. When he learns he's the only one of his friends who isn't married with children, he convinces his client, starlet Madison Belle, to pretend to be his girlfriend. But he soon learns that success has different meanings, and romance may be closer than he thinks.