Stephen King's Thinner
Based on the best-seller, Stephen King’s Thinner stars Robert John Burke (Robocop 3, Tombstone) and Joe Mantegna (Bugsy, The Godfather III) in a story of supernatural terror and a countdown to the ultimate payback. A 109-year-old gypsy, hell-bent on revenge, exacts a curse so shocking it compels its victim to gorge himself in an effort to avoid shrinking away to nothingness. With time running out and a torture so bizarre and powerful, even death seems a more likely option.