Stickman
At the age of seven, Emma was wrongly accused of murdering her sister, even though she knew the Stickman committed the crime. Now, after spending years in isolation, Emma has her demons under control and is finally being released. She hopes the nightmares of her past are behind her, but the Stickman is about to strike again.