Stomp the Yard: Homecoming
In the countdown to a national step-off, rivalries at Truth University run red hot. The Theta Nus are counting on new pledge Chance Harris (Collins Pennie) to lead the team to victory. But he's too caught up in his own problems to focus. At odds with his father, caught up in romantic troubles and targeted by a street gang for an unpaid debt, Chance must decide what is truly important and make the choices that will shape his life. Stomp the Yard: Homecoming unites a powerful cast featuring Terrence J and Pooch Hall with a soundtrack packed with pulse-pounding tracks.