Stop! Or My Mom Will Shoot
Justice is served up family-style as Sylvester Stallone and Estelle Getty star in this mother of all action comedies. When top L.A. detective Joe Bomowski (Stallone) gets a rare visit from his feisty mom, Tutti (Getty), his life is turned upside-down. In no time, she is rearranging Joe's bachelor pad and meddling in his affairs, much to his embarrassment and the delight of his girlfriend, Gwen (JoBeth Williams). To add to Joe's problems, Tutti witnesses a murder and becomes the unlikely partner when she refuses to divulge information unless she's allowed in on the investigation. Just when Joe is ready to kill himself, Tutti helps bring down the bad guys, proving Mother-knows-best in this outrageous action-adventure comedy.