Stray Cat
She's sexy, charming and a cold-blooded killer. Breezy isn't your ordinary hitchhiker. This hitchhiker stalks her prey on the highways and kills them with a poisonous ring. As she preys on her highway victims, she moves from town to town, finally settling in a boarding house of a young couple who have no idea of the wolf they've just let in the home.