Student of the Year 2
Rohan (Tiger Shroff) is a student, athlete from a mediocre Pishorilal Chamandas College. He dreams of becoming the Student of the Year one day. His life takes a turn, when he gets accepted to St. Teresa College, encounters his rival Manav & has the beautiful Shreya and Mia who begin to fall for him. Their life gets tangled through competition, failure, manipulation and heartbreaks.