SUBEDAAR
Haunted by loss and drifting away from his daughter, a retired Subedaar Arjun Maurya's newly found civilian life is jolted by one reckless act. As old wounds reopen, he must summon the warrior within to face a new kind of war - one that hits too close to his heart.