Subservience
Megan Fox stars as Alice, a lifelike artificially intelligent android, who has the ability to take care of any family and home. Looking for help with the housework, a struggling father purchases Alice after his wife becomes sick. Alice suddenly becomes self-aware and wants everything her new family has to offer, starting with the affection of her owner – and she’ll kill to get it.