Sujo
After a sicario is murdered, four-year-old Sujo is left orphaned and at risk. With his aunt’s help, he survives in the isolated countryside, facing hardship and danger tied to his identity. As a teenager, he rebels and joins the local cartel. Now a young man, Sujo seeks to escape his violent past, but when his father's legacy resurfaces, he confronts the fate that seems destined for him.