Summer Days, Summer Nights
It's the summer of 1982 on Long Island and life is good. JJ is working at the Beach Club, when he falls for Debbie. Frankie reconnects with a long lost love. But as temperatures cool, so do their relationships, leaving them to accept summer is ending.