Summer Ghost
An urban legend speaks of a summer ghost, a spirit girl who appears when fireworks are set off. One summer, three students try to meet this spirit: Tomoya cannot live the life he envisioned for himself, Aoi cannot find her place in the world, and Ryo has his once shining future suddenly pulled away. On a summer night when life and death cross paths, where will each of their emotions take them?