Summer Magic
Hayley Mills brings a joyful enthusiasm to this nostalgic, musical, and bighearted adventure in small-town living. When a close-knit Boston family loses their fortune, they find a wealth of family secrets, young love, and charming summer nights in Beulah, Maine. A good-natured postmaster, pretentious cousin Julia, and the mysterious absentee landlord, Mr. Hamilton, populate their new life in a charming old yellow house. Featuring an all-star supporting cast, including Burl Ives, Dorothy McGuire, and Deborah Walley, this classic and wondrous tale will delight the entire family.