Sunfish
As a single summer unfolds around Green Lake, the lives of its residents and visitors intertwine. A girl learns to sail, a boy battles for first chair at a prestigious arts camp, a fisherman and a young mother are an odd pair in pursuit of adventure and the perfect catch, and two sisters savor their final days running a bed-and-breakfast before college pulls them apart. From Tribeca Films.