Sunshine Cleaning
A single mom and her slacker sister find an unexpected way to turn their lives around. Once the high school cheerleading captain who dated the quarterback, Rose Lorkowski now finds herself a thirty something single mother working as a maid. Her sister Norah is still living at home with their dad Joe, a salesman with a lifelong history of ill-fated get rich quick schemes. Desperate to get her son into a better school, Rose persuades Norah to go into the crime scene clean-up business with her to make some quick cash. In no time, the girls are up to their elbows in murders, suicides and other...specialized situations. As they climb the ranks in a very dirty job, the sisters find a true respect for one another and the closeness they have always craved finally blossoms. By building their own improbable business, Rose and Norah open the door to the joys and challenges of being there for one another -- no matter what -- while creating a brighter future for the entire Lorkowski family.