Super Furball
When a young girl acquires a secret superpower from her pet guinea pig, her ordinary life turns upside down. She decides to use her newfound powers to make a difference in the world, which helps her in conquering her own fears. SUPER FURBALL is a story of courage, friendship, and becoming comfortable in your own skin.