Superman/Batman: Apocalypse Superman/Batman: Apocalypse
A mysterious space ship from planet Krypton crashes on Earth with a beautiful girl inside and everyone wants to meet the new kid. Superman embraces the connection to his past, Batman suspects a traitor, Wonder Woman senses a kindred spirit and Darkseid desires a champion. But this feisty teen has her own ideas, none of which include a secret identity, a cape or heroics. It will take a life or death battle with Darkseid to uncover her true purpose on Earth. A dynamic voice cast - Kevin Conroy, Tim Daly, Andre Braugher and Summer Glau - highlights this DC Universe Original Animated Movie that introduces the world to the newest form of girl power!