Superpower
Superpower goes behind the scenes of America's national security apparatus and military operations to illustrate America's quest for global dominance through economic and military strategy. Framed by dozens of interviews with notable experts like Commander Eric Haney (founder of Delta Force, the Army's counter-terrorist arm), and Dr. Sergei Khrushchev who offer analysis of U.S. foreign policy.