Support Your Local Sheriff! Support Your Local Sheriff!
James Garner is a nothing short of a delight in this western spoof. The film takes place in the small western town of Calender, a town that experiences a gold rush when gold is discovered in an open grave by Prudy Perkins (Joan Hackett). As gold prospectors flood in and out of town, the Danby clan, anxious to take advantage of the situation dispatch three sheriffs and they control the town. Into this situation, on his way to Australia, rides Jason McCullough (Garner). McCullough is an easy-going sort who just happens to be a crack shot. The town rapidly makes him sheriff. His first line of business is to break up a fight and to arrest Joe Danby (Bruce Dern) for murder.