Swan Lake on Ice
Set to the original score of Tchaikovsky's masterpiece, the Imperial Ice Stars present their 2015 interpretation of Swan Lake, complete with an exhilarating choreography from leading ice director Tony Mercer, enchanting settings and dazzling costumes.