Sweat
Fitness influencer Sylwia seemingly has it made: hundreds of thousands of social media followers, endorsement deals, photo spreads in magazines. But as she starts to share more online, the rising pressure forces her to confront her deepest insecurities and the exhaustive demands of her lifestyle.