Sweet Bean
Grumpy Sentaro runs a small bakery that serves dorayaki, pastries filled with sweet red bean paste (“an”). When an old lady, Tokue, offers to help in the kitchen, he reluctantly accepts. She will soon prove to have magic in her hands. Thanks to her secret recipe, the little business flourishes.