Sworn Virgin
In remote Albania, Hana escapes from her destiny of being a wife by invoking a traditional law: taking an oath of eternal virginity to live free as a man. To locals, Hana becomes Mark. Years later, something restless stirs under these men’s clothes. Mark embarks on a transformative voyage to Italy.