T-Stories
A glimpse into the lives of Janette and Vanessa, two friends who are both transgender women. In three non-chronological chapters, Janette and Vanessa experience situations that often seem like nightmares for transgender women. T-STORIES accompanies Janette and Vanessa in situations that are particularly relevant to trans women in society.