TAJ MAHAL
One evening, while her parents go out for dinner, 18-year-old Louise, alone in her hotel room at Taj Mahal Mumbai, hears strange noises out in the corridor. Within minutes, she realises that a terrorist attack is underway. Her only connection to the outside world is her cell phone, which allows her to remain contact with her father.