Taking on Taylor Swift Taking on Taylor Swift
After a lengthy legal battle against pop star Taylor Swift, plaintiff Sean Hall speaks with CNN on how decades of cultural appropriation have shaped the music industry and gives insight on the case that Taylor Swift just couldn't shake off.