Talea
It's summer holidays, and the planned Italian holiday with Jasmin's foster family is just around the corner. Everyone is looking forward to the trip - except Jasmin. She wants to be with Eva, her mother, who is available to Jasmin for the first time after a long prison term. For weeks Jasmin has been seeking Eva's closeness, she does not give up, even if she is rejected by her.