Tant Qu'on Ira Vers l'Est
Through a journey across Europe, starting in Rennes, finishing in Saint-Petersburg, a team of young documentarists spontaneously and poetically engage with an experience of culture, languages and borders. The camera follows Tao, a blooming artist travelling by the means of her skateboard.