Tapeheads
After being fired from their jobs as security guards, lifelong friends Ivan (John Cusack) and Josh (Tim Robbins) form ‘Video Aces’ to break into the world of music videos. But when they try to resuscitate the career of legendary soul duo The Swanky Modes (Junior Walker and Sam Moore), they find themselves careening through an outrageous underworld of chicken & waffles, Scandinavian synth bands, Menudo concerts, and a presidential candidate with a fairy princess fetish. Tapeheads features appearances by Don Cornelius, Connie Stevens, Stiv Bator, Martha Quinn, Ted Nugent, Bob Goldthwait, Susan Tyrrell, Jello Biafra, Doug E. Fresh and Michael Nesmith, plus a killer soundtrack of songs by Fishbone, Devo, Circle Jerks, Dead Kennedys, They Might Be Giants, King Cotton, Bob Roberts and more!