Tattooed Hit Man
Through a simple act of revenge, Tokyos deadliest assassin sets off the biggest gang war in crime history. There is nowhere to hide when the most vicious criminal imaginable try to hunt him down, determined to annihilate this definitive master of death. Starring Bunta Sugawara ("Spirited Away," "The Man Who Stole the Sun") and Tsunehiko Watese ("Antarctica," "Amagi goe"). Japanese Language Film with English Subtitles.