Tempestad
A group of innocent people are charged with human trafficking and thrown into prison. Authorities reassure the public that they’ve dealt a blow to organized crime. But an innocent mother is handed over to those for whom she’s being made to atone—in a private prison controlled by the Gulf Cartel.