Terrestrial Verses
Directed by Alireza Khatami and Ali Asgari, Terrestrial Verses is a powerful and darkly comedic anthology of nine single-shot vignettes. Each scene places an everyday Iranian citizen in front of an unseen authority, highlighting the contradictions and restrictions that shape their existence.