Territory 8
After a chemical weapon explosion in the Nevada desert, eight square miles surrounding the area are put into quarantine, trapping anyone who managed to survive. Soon after the incident, two scientists find themselves confronting a sinister cover up and a band of hostile survivors who are looking to escape the quarantined area, now known as Territory 8.