Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation
Two young couples take a wrong turn down a deserted road in this bone-chilling sequel to the horror classic. Starring two of Hollywood's hottest young talents (Renee Zellweger, Jerry Maguire, The Whole Wide World, and Matthew McConaughey, A Time to Kill).