Thanatomorphose
Thanatomorphose is the french word for the visible signs of an organism's decomposition caused by death. One day, a girl wakes up and finds her flesh rotting… A strange and claustrophobic tale of sexuality, horror and body fluids… THANATAMORPHOSE.