That Most Important Thing: Love
Servais, a reporter and photographer, meets Nadine Chevalier (Romy Schneider), an actress who is forced to earn her living by accepting roles unworthy of her real talent. She is married to Jacques (Jacques Dutronc), a delightful sort of disenchanted clown who runs away from the realities of life. Nadine and Servais soon discover how important their encounter was and neither one of them wants to dismiss it as a mere fling. Restored and available in HD in North America.