The 2nd
Secret-service agent Vic Davis (Ryan Phillippe) is on his way to pick up his estranged son, Shawn (Jack Griffo), from his college campus when he finds himself in the middle of a high-stakes terrorist operation. The daughter of a Supreme Court Justice is the target and this armed faction will stop at nothing to kidnap her. Vic quickly realizes that there's no one coming to rescue them and must now use his entire set of skills to save her and his son from an incredibly dangerous and lethal situation.