The 7th Victim
Naïve young Mary Gibson comes to New York to find her missing sister, Jacqueline, and uncovers an urban coven of Satan worshippers who have already killed six. Now it's a race against time to find the psychologically disturbed Jacqueline before she becomes The Seventh Victim.