The Apocalypse Box
Piers Stonesmith, right-wing politician, aims to "Keep Britain British." On election eve, he gathers 6 strangers to unlock a wish-granting box. Ella, his spin doctor, faces chaos, scandal, and temptation with the mysterious "Apocalypse Box."