The Archive: Carlo Maria Giulini
This episode of ‘The Archive’ is devoted to the Italian conductor Carlo-Maria Giulini, one of the last figures of the great Italian tradition. Conducting with his eyes closed, the maestro brings forth a mystical dimension, heard in this version of Mozart’s Symphony No. 40.