The Aviary
Two women flee into the desert to escape the clutches of an insidious cult. Consumed by fear and paranoia, they can't shake the feeling that they are being followed by its leader, a man as seductive as he is controlling. With their supplies dwindling and their senses starting to fail them, they are faced with a horrifying question: how do you run from an enemy who lives inside your head?