The Babymakers
After trying everything to get his wife Audrey (Olivia Munn) pregnant, Tommy Macklin (Paul Schneider) realises to his horror that he may be shooting blanks. Terrified that his marriage may fall apart, Tommy recruits his friends to rob a sperm bank where he made a deposit years ago. As with any half-baked scheme, everything can and does go wrong, testing the limits of Tommy and Audreys relationship and showing how far one couple will go in hopes of getting pregnant.