The Bag Man
John Cusack (2012) and Robert De Niro (Silver Linings Playbook) star in this action-packed crime thriller about a hit-man named Jack (Cusack), who takes an assignment to deliver a mysterious bag to his crafty boss (De Niro) with strict instructions not to peek inside. With the help of an elusive prostitute (Rebecca Da Costa, Breaking at the Edge), Jack battles a mess-load of gunfire, a slew of crooked cops and unruly mobsters on a deadly quest to deliver the precious cargo and earn a big pay day. This action-packed crime thriller also stars Crispin Glover (Alice in Wonderland), Sticky Fingaz and Martin Klebba.